اتصال به Voip

مشاهده شماره مشتری در دسکتاپ، ضبط مکالمات و ثبت اطلاعات مشتری در داینامیکز سی آر ام همزمان با تماس.

 

 

نحوه کار محصول

how-it-works2

 

با استفاده از این سیستم می توانید هر تماس را به مشتری تبدیل کرده و ضمن ارائه بهترین و سریع ترین خدمات در زمان صرفه جویی نمایید.

 ———————————————————————————————–

امکانات برنامه:

۱. دریافت و پاسخگویی مستقیم تماس ها در دسکتاپ با یک کلیک

۲. نمایش اطلاعات و تاریخچه مشتری در دسکتاپ قبل از شروع مکالمه

۳. ثبت شماره جدید به عنوان مشتری جدید با یک کلیک

۴. انتقال تماس های ورودی هر مشتری به مسئول مربوطه تعیین شده در داینامیکز سی آر ام

۵. ذخیره خودکار اطلاعات مشتری در داینامیکز سی آر ام

۶. ضبط و ذخیره فایل فایل صوتی مکالمه در داینامیکز سی آر ام

۷. امکان ویرایش و اضافه کردن اطلاعات مشتری در حین مکالمه

۸. محیط کاربری ساده و زیبا

 

 ———————————————————————————————–

محیط برنامه:

 

 

 ———————————————————————————————–

پیش نیاز های سخت افزاری:

۱. سرور مایکروسافت داینامیکز سی آر ام

۲. سرور الاستیکس و وویپ

۳. سافت فون

 

 ———————————————————————————————–

ویدیو محصول

 

 

بیشترین بهره برداری از مایکروسافت داینامیکز سی آر ام  و ارتقا برند و بیزینس با این سیستم میسر خواهد بود.

برای دانلود نسخه دمو کلیک کنید

 

1 دیدگاه

یک دیدگاه در “اتصال به Voip

  1. برنامه ی #CRMIntegration یک برنامه است که میتواند هر دیتابیسی را با سیارم شما سینک کند.
    فرض کنید که شما یک برنامه ی حسابداری دارید که میدانید دقیقا چه جدولی و چه فیلد هایی اطلاعات
    مشتریان شماست. از کانال تلگرام http://tlgrm.me/mscrmaddons میتوانید اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید

    خب میتوانید به صورت آنلاین هر چقدر که صورتحساب و فاکتور و پرداخت و مشتری ثبت شده دارید در
    CRM ببینید و گزارشات خفن مدیریتی بگیرید

    فرض کنید که روی سایت شما یک فرم سفارشات قرارداد میتوانید به صورت آنلاین سایت خود را سفارشات را
    و محصولات را به CRM متصل کنید.

    در نهایت همه چیز را به صورت آنلاین در برنامه ی #TeleCRM مشاهده کنید. برنامه ی تل.سیارم همه ی
    وقایع ثبت شده را شبیه تلگرام به کاربران و کارمندان و مدیران شما به صورت آنلاین نمایش داده و
    نوتیفیکیشن روی گوشی اندروید و روی ویندوز شما نمایش میدهد و با یک کلیک روی نویتیفیکیشن میتوانید
    خلاصه وقایع را دنبال کرده و بببینید که پیگیری کار دست کدام کارمند شماست و مشتری را از وضعیت
    سفارش یا تیکت خودش باخبر کنید

    قیافه برنامه ی #teleCRM

    http://mscrm-addons.ir/wp-content/uploads/2016/05/07-1.jpg

دیدگاه خود را بنویسید: